Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arg på Langley Travel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="clay" data-source="post: 521295" data-attributes="member: 82624"><p>MEN att skjuta över växlingsprobelmatiken på kunden är något som Langley gör. Precis som jag skrev så brukar de stora resbolagen ta ansvar för en ev valutakorrigering och ta den kostnaden utan att lägga den på kunden.</p><p></p><p>Jag kan dock förstå att Langely (som är ett litet bolag) måste ta ut detta från kunden, MEN de måste ju lära sig att läsa sina egna avtal och följa dessa! Nu kännsdet som att de har ingen koll på läget eller att de försöker blåsa kunderna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="clay, post: 521295, member: 82624"] MEN att skjuta över växlingsprobelmatiken på kunden är något som Langley gör. Precis som jag skrev så brukar de stora resbolagen ta ansvar för en ev valutakorrigering och ta den kostnaden utan att lägga den på kunden. Jag kan dock förstå att Langely (som är ett litet bolag) måste ta ut detta från kunden, MEN de måste ju lära sig att läsa sina egna avtal och följa dessa! Nu kännsdet som att de har ingen koll på läget eller att de försöker blåsa kunderna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arg på Langley Travel
Tillbaka
Topp