Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arg på Langley Travel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="UCPAISSKIT" data-source="post: 522370" data-attributes="member: 92619"><p>Har precis varit med om samma sak, bokade en resa med UCPA, betalade för att sedan upptäcka att det fanns en valutatilläggs-fil som inte räknade det aktuella priset på den nuvarande kursen, utan på en kurs som var 5 månader gammal (Euro = 9,40 SEK)!</p><p></p><p>Varför inte bara uppdatera priset direkt på hemsidan så man vet, realtid borde ju gå att få, vi kunde ju skicka folk till månen 1969.</p><p></p><p>Direkt efter att jag upptäckt att min resa blev nästan 18% dyrare (3000 kronor på två veckor) så avbokade jag 1 och en halv dag senare. Nehe, då ville de ha 25% av resan men efter lite bråk ville de "bara" ha anmälningsavgiften på 1090 kronor x 2 (två resande).</p><p></p><p>Suger? ja. Kan man göra något åt det? Lär märka, har klagat som bara fan, tycker det är girigt och billigt av UCPA att ta betalt för något de inte förtjänar under 14 arbetstimmar.</p><p></p><p>/ucpa suger</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="UCPAISSKIT, post: 522370, member: 92619"] Har precis varit med om samma sak, bokade en resa med UCPA, betalade för att sedan upptäcka att det fanns en valutatilläggs-fil som inte räknade det aktuella priset på den nuvarande kursen, utan på en kurs som var 5 månader gammal (Euro = 9,40 SEK)! Varför inte bara uppdatera priset direkt på hemsidan så man vet, realtid borde ju gå att få, vi kunde ju skicka folk till månen 1969. Direkt efter att jag upptäckt att min resa blev nästan 18% dyrare (3000 kronor på två veckor) så avbokade jag 1 och en halv dag senare. Nehe, då ville de ha 25% av resan men efter lite bråk ville de "bara" ha anmälningsavgiften på 1090 kronor x 2 (två resande). Suger? ja. Kan man göra något åt det? Lär märka, har klagat som bara fan, tycker det är girigt och billigt av UCPA att ta betalt för något de inte förtjänar under 14 arbetstimmar. /ucpa suger [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arg på Langley Travel
Tillbaka
Topp