Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arg på Langley Travel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MoMa" data-source="post: 528659" data-attributes="member: 93562"><p>AnnikaMarie, skulle vara intressant att veta hur det går med din resa. Jag bokade själv för någon vecka sedan och fick ett valutatillägg på flera tusenlappar dagen efter att jag betalat anmälningsavgiften (dvs då avtalet blev bindande enligt punkt 1.5 i deras resevillkor). Jag har pratat med en säljare där jag vidhöll att de brytit mot avtalspunkten 5.5, precis som flera andra har gjort. Efter en lång diskussion bad denne att få återkomma efter att ha pratat med chefen. Antar att jag kommer att få prata med reklamationsansvarige jag med.</p><p></p><p>Ni övriga som lyckats få Langley att dra tillbaka valutajusteringen: i bokningsbekräftelsen/fakturan ni fick när ni bokat resan, stod det då något om att resan var beräknad på kursen 9,33? Det var nämligen säljarens argument - att de enda som fått valutajusteringen återkallad är de som fått en bekräftelse där sådan text saknas (ska enligt säljaren ha skett fram till januari i år pga en miss från deras sida).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MoMa, post: 528659, member: 93562"] AnnikaMarie, skulle vara intressant att veta hur det går med din resa. Jag bokade själv för någon vecka sedan och fick ett valutatillägg på flera tusenlappar dagen efter att jag betalat anmälningsavgiften (dvs då avtalet blev bindande enligt punkt 1.5 i deras resevillkor). Jag har pratat med en säljare där jag vidhöll att de brytit mot avtalspunkten 5.5, precis som flera andra har gjort. Efter en lång diskussion bad denne att få återkomma efter att ha pratat med chefen. Antar att jag kommer att få prata med reklamationsansvarige jag med. Ni övriga som lyckats få Langley att dra tillbaka valutajusteringen: i bokningsbekräftelsen/fakturan ni fick när ni bokat resan, stod det då något om att resan var beräknad på kursen 9,33? Det var nämligen säljarens argument - att de enda som fått valutajusteringen återkallad är de som fått en bekräftelse där sådan text saknas (ska enligt säljaren ha skett fram till januari i år pga en miss från deras sida). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arg på Langley Travel
Tillbaka
Topp