Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arg på Langley Travel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AnnikaMarie" data-source="post: 528686" data-attributes="member: 93550"><p>MoMa, Hej igen! Jag bokade förra månd den 9e o fick en bokn bekräftelse på mailen. I morgon är sista dagen att bet anm.avg.Resan är den 15 april.Ifredags fick vi brev om krav på mer pengar. Imitt fall ca 4.500! Andra har fått bet minst 5-7000 extra!!! Visst är man van vid tillägg såsom flygtillägg o.s.v. Solresor tar ut "passageraravg" en hundralapp t.ex MEN HÄR HANDLAR DET OM ATT RESAN HÖJS MED FLERA TUSEN!!! Och att Langley vet om det innan.Paragraf 5.5 är avsedd att skydda arrangören mot ex om staten inför en extra flygskatt plötsligt alltså oförutsedda höjn men det här är rena rama lurendrejeriet! Har arb i branchen,gått rese-utbildn på resevillkoren,reser mkt m olika charterbolag o detta tar priset! Ja,det stod att resans pris var beräknat på 9,43 i bokn.bekräftelsen.Men i mitt fall väntade de ej tills avtalet var bindande! Även det fel alltså!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AnnikaMarie, post: 528686, member: 93550"] MoMa, Hej igen! Jag bokade förra månd den 9e o fick en bokn bekräftelse på mailen. I morgon är sista dagen att bet anm.avg.Resan är den 15 april.Ifredags fick vi brev om krav på mer pengar. Imitt fall ca 4.500! Andra har fått bet minst 5-7000 extra!!! Visst är man van vid tillägg såsom flygtillägg o.s.v. Solresor tar ut "passageraravg" en hundralapp t.ex MEN HÄR HANDLAR DET OM ATT RESAN HÖJS MED FLERA TUSEN!!! Och att Langley vet om det innan.Paragraf 5.5 är avsedd att skydda arrangören mot ex om staten inför en extra flygskatt plötsligt alltså oförutsedda höjn men det här är rena rama lurendrejeriet! Har arb i branchen,gått rese-utbildn på resevillkoren,reser mkt m olika charterbolag o detta tar priset! Ja,det stod att resans pris var beräknat på 9,43 i bokn.bekräftelsen.Men i mitt fall väntade de ej tills avtalet var bindande! Även det fel alltså! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arg på Langley Travel
Tillbaka
Topp