Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arg på Langley Travel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MoMa" data-source="post: 528852" data-attributes="member: 93562"><p>Carex och brunoskoglund: De justeringar av priser de nu gjort på hemsidan gäller bara resor de närmsta veckorna. Testade att göra en bokning för en resa i mitten av maj och där finns inte valutajusteringen med. Gissningsvis gör de valutapålägget för resor 4-5 veckor fram i tiden. Så med andra ord finns det en stor risk att fler kunder kommer att bli upprörda framöver (de som bokat sin resa för någon/några månader sen och som åker senare än april. Det lär ju vara en del)! </p><p></p><p>Angående resevillkoren kan jag bara instämma att de måste justera punkt 5.5, om det nu är möjligt enligt paketreselagen. Dels för att kunna ha ryggen fri framöver (är väl medveten om att det ligger på kunden att läsa resevillkoren och att man får skylla sig själv om man inte gjort det innan man betalar in). Tror också att deras säljare skulle må bättre av detta. Antar att de har väldigt tuffa dagar just nu.</p><p></p><p>Ser fram emot samtalet från L i dag som jag blivit utlovad...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MoMa, post: 528852, member: 93562"] Carex och brunoskoglund: De justeringar av priser de nu gjort på hemsidan gäller bara resor de närmsta veckorna. Testade att göra en bokning för en resa i mitten av maj och där finns inte valutajusteringen med. Gissningsvis gör de valutapålägget för resor 4-5 veckor fram i tiden. Så med andra ord finns det en stor risk att fler kunder kommer att bli upprörda framöver (de som bokat sin resa för någon/några månader sen och som åker senare än april. Det lär ju vara en del)! Angående resevillkoren kan jag bara instämma att de måste justera punkt 5.5, om det nu är möjligt enligt paketreselagen. Dels för att kunna ha ryggen fri framöver (är väl medveten om att det ligger på kunden att läsa resevillkoren och att man får skylla sig själv om man inte gjort det innan man betalar in). Tror också att deras säljare skulle må bättre av detta. Antar att de har väldigt tuffa dagar just nu. Ser fram emot samtalet från L i dag som jag blivit utlovad... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arg på Langley Travel
Tillbaka
Topp