Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arg på Langley Travel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carex" data-source="post: 529040" data-attributes="member: 93585"><p>Under dagen har jag både fått telefonsamtal och mail från Langley. Ärendet hade visst avancerat i hierarkin och därav den långa svarstiden. Langley godtar min beräkning av valutatillägget som för min bokning blir 1,55% istället för deras 23,3%. Kalkylen bygger på eurokursen som gällde det datum i januari då jag betalade handpenning (11,14) samt Langleys uppgifter om "nuvarande kurs" (11,5) och andel kostnader i euro.</p><p></p><p>Jag har alltså fått igenom de ändringar jag bad om och är nöjd med uppgörelsen. Den som följer marknaden konstaterar att eurokursen ligger lägre idag, men någonstans måste man ta referenspunkten och jag accepterar deras val. </p><p>En klar fördel är att såväl liftkort som halvpension ingår i priset eftersom fickpengarna krympt rejält i kronfallet. Nu ska jag ha en härlig skidvecka i påsk!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carex, post: 529040, member: 93585"] Under dagen har jag både fått telefonsamtal och mail från Langley. Ärendet hade visst avancerat i hierarkin och därav den långa svarstiden. Langley godtar min beräkning av valutatillägget som för min bokning blir 1,55% istället för deras 23,3%. Kalkylen bygger på eurokursen som gällde det datum i januari då jag betalade handpenning (11,14) samt Langleys uppgifter om "nuvarande kurs" (11,5) och andel kostnader i euro. Jag har alltså fått igenom de ändringar jag bad om och är nöjd med uppgörelsen. Den som följer marknaden konstaterar att eurokursen ligger lägre idag, men någonstans måste man ta referenspunkten och jag accepterar deras val. En klar fördel är att såväl liftkort som halvpension ingår i priset eftersom fickpengarna krympt rejält i kronfallet. Nu ska jag ha en härlig skidvecka i påsk! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arg på Langley Travel
Tillbaka
Topp