Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arg på Langley Travel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oloand" data-source="post: 529086" data-attributes="member: 92794"><p>Jag bokade min resa den 21/2, pratade med försäljningschefen den 27/2, utan att få det beskedet som du fick. Försäljningschefen gav oss erbjudandet att avboka resan och få tillbaka anmälningsavgiften. Dessvärre så är det inte så lätt för mig att ta semester längre och är tvungen att åka om det skulle bli ngt överhuvudtaget...</p><p>Däremot så var valutatillägget (som vi nu fått) ca 1000 SEK mindre än jag väntade mig. Vi fick betala ca 2100.</p><p></p><p>Självklart är datumet som handpenningen betaldes in referenspunkt för valutaberäkningen (om man inte fått annan information om att det inte är så innan dess...).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oloand, post: 529086, member: 92794"] Jag bokade min resa den 21/2, pratade med försäljningschefen den 27/2, utan att få det beskedet som du fick. Försäljningschefen gav oss erbjudandet att avboka resan och få tillbaka anmälningsavgiften. Dessvärre så är det inte så lätt för mig att ta semester längre och är tvungen att åka om det skulle bli ngt överhuvudtaget... Däremot så var valutatillägget (som vi nu fått) ca 1000 SEK mindre än jag väntade mig. Vi fick betala ca 2100. Självklart är datumet som handpenningen betaldes in referenspunkt för valutaberäkningen (om man inte fått annan information om att det inte är så innan dess...). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arg på Langley Travel
Tillbaka
Topp