Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Arga fjortisar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BBQ" data-source="post: 41838" data-attributes="member: 14549"><p>Har prcis last klart ett inlagg om en en flicka pa snw blades, </p><p>stackars brud, ja jag e val inte heller nagot storre fan av SB men va </p><p>fan sa som folk sagade henne tycker jag e jevligt illa.</p><p></p><p>Dess utom var dom flesta som svarade med "Eh...ja SB e sa javla </p><p>fjortis, dod at alla SB akare!" sjalva mellan 13 o 15, inte for att jag </p><p>sjalv e sa jevla gammal eller mogen men va fan....</p><p></p><p>De ar inte bara detta inlagg utan pa sistone har de varit massa </p><p>sadana.</p><p></p><p>Jevligt trist faktiskt, tyckte tidigare de va kul att logga in o lasa </p><p>forumet men just nu verkar de fan va mest skit.</p><p>Visst e de kul att de kommit lite yngre grabbar o brudar hit men ni </p><p>kan val fan forsoka halla er pa matttan?</p><p></p><p>Hoppas pa battre forum inlagg, o mer sno i Californien.</p><p>Peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BBQ, post: 41838, member: 14549"] Har prcis last klart ett inlagg om en en flicka pa snw blades, stackars brud, ja jag e val inte heller nagot storre fan av SB men va fan sa som folk sagade henne tycker jag e jevligt illa. Dess utom var dom flesta som svarade med "Eh...ja SB e sa javla fjortis, dod at alla SB akare!" sjalva mellan 13 o 15, inte for att jag sjalv e sa jevla gammal eller mogen men va fan.... De ar inte bara detta inlagg utan pa sistone har de varit massa sadana. Jevligt trist faktiskt, tyckte tidigare de va kul att logga in o lasa forumet men just nu verkar de fan va mest skit. Visst e de kul att de kommit lite yngre grabbar o brudar hit men ni kan val fan forsoka halla er pa matttan? Hoppas pa battre forum inlagg, o mer sno i Californien. Peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Arga fjortisar
Tillbaka
Topp