Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Argentière/Val Tho/Chamonix januari v2-5
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 130868" data-attributes="member: 29566"><p>Kanske inte skulle skriva att ni är seriösa skidåkare.. Grisar ju ner som fan, massa valla överallt och märken från isyxor, cramponer osv, i väggar och golv. Dessutom slits sängarna ut alldeles för snabbt då så sjukt mycket tid spenderas i de. Samma sak med andra saker i huset, matlagningsredskap bla. Dessutom är prisvärt boende som att säga att du vill ha en rejäl bit fläskfilé i Teheran, finns att få tag på men dagen du hittar det är du antingen så gammal eller sliten att du helt enkelt inte bryr dig längre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 130868, member: 29566"] Kanske inte skulle skriva att ni är seriösa skidåkare.. Grisar ju ner som fan, massa valla överallt och märken från isyxor, cramponer osv, i väggar och golv. Dessutom slits sängarna ut alldeles för snabbt då så sjukt mycket tid spenderas i de. Samma sak med andra saker i huset, matlagningsredskap bla. Dessutom är prisvärt boende som att säga att du vill ha en rejäl bit fläskfilé i Teheran, finns att få tag på men dagen du hittar det är du antingen så gammal eller sliten att du helt enkelt inte bryr dig längre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Argentière/Val Tho/Chamonix januari v2-5
Tillbaka
Topp