Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Argentière
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wuchi" data-source="post: 192350" data-attributes="member: 33526"><p>hoppas du får riktigt roligt i argentiere. vi va där v.2 i vintras. </p><p>det fanns en del snö men på sina håll var det snudd på grus i backen. veckan innan hade det tydligen kommit massa snö men under vår vecka kom det ingenting, man fick gå ungefär 30-40 min för att hitta orört. </p><p></p><p>åk lite senare än vad vi gjorde om du kan så ska du nog kunna fånga snön.</p><p></p><p>ucpa centret i argentiere är grymt schysst och Eja som är platschef är en gudinna! hon tar hand om en som hon vore ens mamma och servicen är på topp <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>hälsa från rickard med den sönderslagna magen om du åker dit.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wuchi, post: 192350, member: 33526"] hoppas du får riktigt roligt i argentiere. vi va där v.2 i vintras. det fanns en del snö men på sina håll var det snudd på grus i backen. veckan innan hade det tydligen kommit massa snö men under vår vecka kom det ingenting, man fick gå ungefär 30-40 min för att hitta orört. åk lite senare än vad vi gjorde om du kan så ska du nog kunna fånga snön. ucpa centret i argentiere är grymt schysst och Eja som är platschef är en gudinna! hon tar hand om en som hon vore ens mamma och servicen är på topp :) hälsa från rickard med den sönderslagna magen om du åker dit. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Argentière
Tillbaka
Topp