Argentina-Chile i sommar

Anna-K

Ny medlem
Argentina-Chile i sommar
Flyger till Argentina den 25:e juni och tänkte stanna till oktober. Vi siktar på Las Lenas och Thermas de Chillan (oklart i vilken ordning och proportionalitet). Är det någon som vet nån som ska dit? Har några tips? Någon kanske är sugen på att hooka upp och hitta lite orörd lössnö med oss..? kanske parta lite..?
Hör av er, ak@hed.as

Ses på brädan,
Annakarin
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp