Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Argentina
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Freeeeeedrik" data-source="post: 957305" data-attributes="member: 101262"><p>Tjena,</p><p></p><p>Tänkte kolla om det finns några som kommer att vara i Las Lenas i sommar, kommer själv att sticka dit OM det blir bra snöförhållanden, och tänkte att det kunde vara kul att ha några att åka med, jag är över 30 och har barn mm så det är inte tal om en säsong för min del utan mer en vecka - 10 dagar, tidpunkt blir som sagt när/OM det blir bra med snö där. Blir det kasst med snö i Las Lenas satsar jag på Ushuaia eller Thermas de Chillan istället. Har rest och skidat en hel del i sydamerika tidigare, men aldrig testat Ushuaia, nån som har erfarenheter om det är värt att resa hela den vägen bara för att skida?</p><p></p><p>Mvh Fredrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Freeeeeedrik, post: 957305, member: 101262"] Tjena, Tänkte kolla om det finns några som kommer att vara i Las Lenas i sommar, kommer själv att sticka dit OM det blir bra snöförhållanden, och tänkte att det kunde vara kul att ha några att åka med, jag är över 30 och har barn mm så det är inte tal om en säsong för min del utan mer en vecka - 10 dagar, tidpunkt blir som sagt när/OM det blir bra med snö där. Blir det kasst med snö i Las Lenas satsar jag på Ushuaia eller Thermas de Chillan istället. Har rest och skidat en hel del i sydamerika tidigare, men aldrig testat Ushuaia, nån som har erfarenheter om det är värt att resa hela den vägen bara för att skida? Mvh Fredrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Argentina
Tillbaka
Topp