Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arlberg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wippeh" data-source="post: 239489" data-attributes="member: 41385"><p>okej tack, får väl spana in stället iallafall. Men ja tänkte mer nån liten ödslig pärla men dom äre väl inte många som ger upp så här lätt :P läste att de var mkt snö som föll i arlberg, typ mest i hela alperna, även om de nu kanske kan variera. Det var iaf nånting med arlberg och sin position bland alpregionerna. Letar bara efter nån tom liten håla osm fortfarande inte kryllar av tokiga puderjägare och festprissar. lika bra å sticka till familjebacken isånofall känns det som.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wippeh, post: 239489, member: 41385"] okej tack, får väl spana in stället iallafall. Men ja tänkte mer nån liten ödslig pärla men dom äre väl inte många som ger upp så här lätt :P läste att de var mkt snö som föll i arlberg, typ mest i hela alperna, även om de nu kanske kan variera. Det var iaf nånting med arlberg och sin position bland alpregionerna. Letar bara efter nån tom liten håla osm fortfarande inte kryllar av tokiga puderjägare och festprissar. lika bra å sticka till familjebacken isånofall känns det som. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arlberg?
Tillbaka
Topp