Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armad TST vs DPS 99 Nina
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrillelille" data-source="post: 1056327" data-attributes="member: 149275"><p>Sitter och ska beställa hyrskidor till tjejen inför skidresan och tänker lite på armada tst (som jag själv kör) eller dps Nina Hybrid.</p><p></p><p>Har någon testat båda och kan ge en jämförelse (självklart skillnad mellan 99 wailer också relevant). Jag älskar tST men hört mycket gott om DPS så tänkte att det vore kul att testa.</p><p></p><p>Vilken längd skulle ni ta?</p><p></p><p>Hon är 173cm, 65kg, kör hårt och snabbt men lite kvar att lära när det gäller carving, så det får inte bli för trögsvängt.</p><p></p><p>Tacksam för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrillelille, post: 1056327, member: 149275"] Sitter och ska beställa hyrskidor till tjejen inför skidresan och tänker lite på armada tst (som jag själv kör) eller dps Nina Hybrid. Har någon testat båda och kan ge en jämförelse (självklart skillnad mellan 99 wailer också relevant). Jag älskar tST men hört mycket gott om DPS så tänkte att det vore kul att testa. Vilken längd skulle ni ta? Hon är 173cm, 65kg, kör hårt och snabbt men lite kvar att lära när det gäller carving, så det får inte bli för trögsvängt. Tacksam för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armad TST vs DPS 99 Nina
Tillbaka
Topp