Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada AL DENTE eller Nordica Patron?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 1047946" data-attributes="member: 60010"><p>Kollade en gång till på reviewsen och det verkar som att jag hade lite förutfattade meningar om att Nordica gick från galet styvt = Helldorado till lite mer normalt styvt = Patron och läste inte mycket mer än "If you're looking for a powder-capable ski that'll swivel underfoot in tight spaces but still let you stand on the gas and straightline yourself out of trouble" och tyckte att det gav mig kött på benen. </p><p></p><p>Dock verkar det som att du har rätt i att Patronen inte är fullt lite mycket av en charger som jag utgav den för att vara. Jag vidhåller ändå att det är två väldigt olika skidor och att det är märkligt att valet står mellan dessa två enligt TS.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 1047946, member: 60010"] Kollade en gång till på reviewsen och det verkar som att jag hade lite förutfattade meningar om att Nordica gick från galet styvt = Helldorado till lite mer normalt styvt = Patron och läste inte mycket mer än "If you're looking for a powder-capable ski that'll swivel underfoot in tight spaces but still let you stand on the gas and straightline yourself out of trouble" och tyckte att det gav mig kött på benen. Dock verkar det som att du har rätt i att Patronen inte är fullt lite mycket av en charger som jag utgav den för att vara. Jag vidhåller ändå att det är två väldigt olika skidor och att det är märkligt att valet står mellan dessa två enligt TS. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada AL DENTE eller Nordica Patron?
Tillbaka
Topp