Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada Alpha1 eller Armada JJ
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 859192" data-attributes="member: 46762"><p>Skippa Alpha/Haloformen om du vill åka annat än bra pist och park...</p><p>Personligen gillar jag inte alls JJ, för centrerad och saknar "tyngd" för hårdåkning. Jag hade kollat på nya TSG eller TST eller vad den nu heter. Brätte från JJ och tail från ANT, en skida för "riktig åkning"...</p><p></p><p>Men det viktiga är ju såklart att det är Armada, för de är ju coolast. Btw, kolla FAQ'en för bättre hjälp...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 859192, member: 46762"] Skippa Alpha/Haloformen om du vill åka annat än bra pist och park... Personligen gillar jag inte alls JJ, för centrerad och saknar "tyngd" för hårdåkning. Jag hade kollat på nya TSG eller TST eller vad den nu heter. Brätte från JJ och tail från ANT, en skida för "riktig åkning"... Men det viktiga är ju såklart att det är Armada, för de är ju coolast. Btw, kolla FAQ'en för bättre hjälp... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada Alpha1 eller Armada JJ
Tillbaka
Topp