Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada ANT
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 816049" data-attributes="member: 49358"><p>Jag har kört en modell av Anten men den ändrades rätt mkt efter det. Jag tyckte att den var ganska tråkig pga allt spann (var sjukt mkt spann på 06/07 modellen som jag åkte på) men bra stabil när det blev sämre snö. </p><p>Helt ärligt så skulle jag sikta på ngt med iaf tiprocker om jag vore du. Blir otroligt mer lekfullt och man förlorar inte sååå mkt stabilitet heller.</p><p></p><p>Får jag fråga varför du har lust på just Anten?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 816049, member: 49358"] Jag har kört en modell av Anten men den ändrades rätt mkt efter det. Jag tyckte att den var ganska tråkig pga allt spann (var sjukt mkt spann på 06/07 modellen som jag åkte på) men bra stabil när det blev sämre snö. Helt ärligt så skulle jag sikta på ngt med iaf tiprocker om jag vore du. Blir otroligt mer lekfullt och man förlorar inte sååå mkt stabilitet heller. Får jag fråga varför du har lust på just Anten? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada ANT
Tillbaka
Topp