Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada ARG vs Armada JJ
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eric_W" data-source="post: 561418" data-attributes="member: 37751"><p>Jag vågar påstå att JJ är grym till skogsåkning. Dock slaktar ARGen den och alla andra skidor jag har provat när det kommer till just skogsåkning, så om du bryr dig hur skidan beter sig i skogen VÄLG ARG! För övrigt om du bryr dig hur skidan svänger på berget och gillar snabba surf-svängar, längre svängar eller bara gasa på i varrierande terräng så är ARG valet. </p><p></p><p>Kort sagt, har du en annan skida som klarar sämre förhållande rekommenderar jag dig att köpa ARG till puder. </p><p>Roligare och mer lekfull skida får du verkligen leta efter. JJ är som en kompromiss, den blir aldrig lika bra i puder som ARG och den blir aldrig lika bra i pist och hårdsnö som en köttarskida. Ska du ha en skida ska du ha JJ och ska du ha en för _enbart_ dom djupa dagarna (som kommer ofta i alperna) så är det arg du ska ha.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eric_W, post: 561418, member: 37751"] Jag vågar påstå att JJ är grym till skogsåkning. Dock slaktar ARGen den och alla andra skidor jag har provat när det kommer till just skogsåkning, så om du bryr dig hur skidan beter sig i skogen VÄLG ARG! För övrigt om du bryr dig hur skidan svänger på berget och gillar snabba surf-svängar, längre svängar eller bara gasa på i varrierande terräng så är ARG valet. Kort sagt, har du en annan skida som klarar sämre förhållande rekommenderar jag dig att köpa ARG till puder. Roligare och mer lekfull skida får du verkligen leta efter. JJ är som en kompromiss, den blir aldrig lika bra i puder som ARG och den blir aldrig lika bra i pist och hårdsnö som en köttarskida. Ska du ha en skida ska du ha JJ och ska du ha en för _enbart_ dom djupa dagarna (som kommer ofta i alperna) så är det arg du ska ha. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada ARG vs Armada JJ
Tillbaka
Topp