Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada arg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skanken" data-source="post: 854377" data-attributes="member: 115724"><p>Har nån åkt på dom, är bra sugen på ett par, men det är ju upp och ner med åsikterna hur dem funkar i pist, är de så bedrövliga att man grinar så fort man kommer in i backen? Det är ju inte det dom är tillför men.. Jag vill ju inte börja grina varjegång jag kommer in i backen..</p><p></p><p>Som jag förstått så ska dom väll vara "okej" så att säga?</p><p></p><p>Lite tveksam till vad man kommer ha roligast på i slutändan, ettpar arg lr nån skida med lite sidecut så man ev </p><p>slipper grinet.. </p><p></p><p>Har ett par JJ nu dom är ju bra till det mesta tycker jag, tänkte skaffa en litemer puder skida med dukes eller nått dylikt, så man kanske kan hinna upp i backen om nån stackare som har hamnat undersnön avlidigt.. å kanske gå en liten repa ibland, har inte tänkt mig några toppturer lr så på dom..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skanken, post: 854377, member: 115724"] Har nån åkt på dom, är bra sugen på ett par, men det är ju upp och ner med åsikterna hur dem funkar i pist, är de så bedrövliga att man grinar så fort man kommer in i backen? Det är ju inte det dom är tillför men.. Jag vill ju inte börja grina varjegång jag kommer in i backen.. Som jag förstått så ska dom väll vara "okej" så att säga? Lite tveksam till vad man kommer ha roligast på i slutändan, ettpar arg lr nån skida med lite sidecut så man ev slipper grinet.. Har ett par JJ nu dom är ju bra till det mesta tycker jag, tänkte skaffa en litemer puder skida med dukes eller nått dylikt, så man kanske kan hinna upp i backen om nån stackare som har hamnat undersnön avlidigt.. å kanske gå en liten repa ibland, har inte tänkt mig några toppturer lr så på dom.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada arg
Tillbaka
Topp