Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada ARV 08/09 vs Völkl Gotama 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stay_tuned" data-source="post: 559273" data-attributes="member: 70970"><p>Äger ett par Gotama 08/09. Aldrig åkt på ARV 08/09, så har jag fått det sagt med en gång.</p><p></p><p>Dock är jag fruktansvärt absolut superfantastiskt nöjd med mina Gotama. Tycker de funkar mycket bra som allroundskida. Köper inte snack som att 105 mm i midja är för brett för att funka i pisten, har du lite koll på läget har du grymt kul med dom överallt. Dom överlevde en säsong i St Anton och får följa med i en säsong till. Dock ska man tänka på att pistegenskaperna hänger ganska mycket på att stålkanterna är vassa och fina, det blir en stor och fin sväng med dom men det är ju totalt värdelöst om du inte har grepp. </p><p></p><p>Sen om jag ska va ärlig så tycker jag 95 i midjan är snäppet för litet i offpist. Du kommer nog bli nöjd om du går upp till Gotaman när du väl står där i nydumpat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stay_tuned, post: 559273, member: 70970"] Äger ett par Gotama 08/09. Aldrig åkt på ARV 08/09, så har jag fått det sagt med en gång. Dock är jag fruktansvärt absolut superfantastiskt nöjd med mina Gotama. Tycker de funkar mycket bra som allroundskida. Köper inte snack som att 105 mm i midja är för brett för att funka i pisten, har du lite koll på läget har du grymt kul med dom överallt. Dom överlevde en säsong i St Anton och får följa med i en säsong till. Dock ska man tänka på att pistegenskaperna hänger ganska mycket på att stålkanterna är vassa och fina, det blir en stor och fin sväng med dom men det är ju totalt värdelöst om du inte har grepp. Sen om jag ska va ärlig så tycker jag 95 i midjan är snäppet för litet i offpist. Du kommer nog bli nöjd om du går upp till Gotaman när du väl står där i nydumpat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada ARV 08/09 vs Völkl Gotama 08/09
Tillbaka
Topp