Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada ARV
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 221955" data-attributes="member: 46762"><p>Jag håller med Hasse (som vanligt... ;-) ) Mantran är ett väldigt bra allroundval för åkare som vill ha en "riktigt" skida, istället för vanliga plastskyfflar... </p><p>Jag klämde lite på ARV:n på Garaget och jag blev riktigt förvånad då den nästan vek sig mellan nävarna... Jag har hört väldigt många fina kommentarer om ARV:n som väldigt bra allroundskida, att den klarar hårdare och tuffare åkning osv., men efter att jag sviktat den lite så är jag ytterst tveksam. Antingen så är de amerikanerna (det måste tilläggas) riktiga nybörjare eller så är de väldigt svaga och har inte kommit till de röda pisterna än... Sen han de väl inga hårda Åre-pister heller.</p><p></p><p>Men gå på Mantran om du vill ha en lite styvare allroundskida som klarar allt från högfartscarving till offpist.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 221955, member: 46762"] Jag håller med Hasse (som vanligt... ;-) ) Mantran är ett väldigt bra allroundval för åkare som vill ha en "riktigt" skida, istället för vanliga plastskyfflar... Jag klämde lite på ARV:n på Garaget och jag blev riktigt förvånad då den nästan vek sig mellan nävarna... Jag har hört väldigt många fina kommentarer om ARV:n som väldigt bra allroundskida, att den klarar hårdare och tuffare åkning osv., men efter att jag sviktat den lite så är jag ytterst tveksam. Antingen så är de amerikanerna (det måste tilläggas) riktiga nybörjare eller så är de väldigt svaga och har inte kommit till de röda pisterna än... Sen han de väl inga hårda Åre-pister heller. Men gå på Mantran om du vill ha en lite styvare allroundskida som klarar allt från högfartscarving till offpist. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada ARV
Tillbaka
Topp