Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada ARV
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="galos" data-source="post: 580943" data-attributes="member: 97524"><p>Hade tänkt och köpa mig ett par Armada ARV, då jag inte kan bestämma mig vad på berget jag skall köra mest och då jag inte har råd med mer en ett par skidor. </p><p>Så vad tycker ni om dessa skidor?</p><p>Skall jag köpa 165 eller 175 cm långa? (Jag är 173 cm, väger 67 kg och anser mig själv rätt bra på skidor)</p><p>Vilka bindningar ska jag använda och vart ska jag placera dem?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="galos, post: 580943, member: 97524"] Hade tänkt och köpa mig ett par Armada ARV, då jag inte kan bestämma mig vad på berget jag skall köra mest och då jag inte har råd med mer en ett par skidor. Så vad tycker ni om dessa skidor? Skall jag köpa 165 eller 175 cm långa? (Jag är 173 cm, väger 67 kg och anser mig själv rätt bra på skidor) Vilka bindningar ska jag använda och vart ska jag placera dem? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada ARV
Tillbaka
Topp