Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada JJ Hilfiger Edition
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="R8ttan" data-source="post: 802629" data-attributes="member: 104201"><p>Jag skulle inte köpa den. Inte av Länna Sport åtminstone då de påstår att det är (09/10) års modell. Jag ringde dock till Armada i Schweiz och fick veta att skidan är äldre än så (tror det var 07/08 års modell eller kanske ännu äldre...). Killen jag pratade med tyckte det var ett saftigt pris för en så gammal skida även om han erkände att skidan inte förändrats speciellt mycket under åren.</p><p></p><p>Men Länna är inte att lita på.. men det var kanske inget nytt?!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="R8ttan, post: 802629, member: 104201"] Jag skulle inte köpa den. Inte av Länna Sport åtminstone då de påstår att det är (09/10) års modell. Jag ringde dock till Armada i Schweiz och fick veta att skidan är äldre än så (tror det var 07/08 års modell eller kanske ännu äldre...). Killen jag pratade med tyckte det var ett saftigt pris för en så gammal skida även om han erkände att skidan inte förändrats speciellt mycket under åren. Men Länna är inte att lita på.. men det var kanske inget nytt?! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada JJ Hilfiger Edition
Tillbaka
Topp