Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada JJ, Line SFB eller Hendryx Purple haze?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="robRhino" data-source="post: 578785" data-attributes="member: 14657"><p>Tror defnitiv inte du ska fundera på ett par Stunt!!(sorry Carled)</p><p>Har inte kört JJ:n så den kan jag tyvärr inte säga så mycket om....</p><p>Vad det gäller Line SFB så är det defnitivt en allround skida, funkar till det mesta är dock enligt min mening lite mjuk samt att den inte har något driv!! Men ändå en riktigt bra skida(kan även bero på att jag ligger på 185cm o 88kg). Vad det gäller Hendryx PH så är det en riktigt grym skida(Hendryx mest allrounda) som både kommer att flyta grymt i pudret men som även kommer att sitta som gjuten i pisten(och dom dagarna kommer även utanför svedalas gränser) och det bästa av allt ROCKER!! vilket gör dom om möjligt ännu mer lättåkta. ps kör själv Hendryxskidor, vill bara säga det och det är inte därför jag bara ger dom beröm.....utan för att dom verkligen är så bra. Det bästa av allt är ju om du t ex hinner med någon skidtestar helg innan du dra, då kan du ju testa laggen där....vilken/vilket modell/märke som passar dig bäst. För det funkar ju alldelles utmärkt att prova fetare lagg även under sådana förhållande(vad folk än säger!!), då dom flesta fetingar har bra kantgrepp samt att du känner känslan i laggen!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="robRhino, post: 578785, member: 14657"] Tror defnitiv inte du ska fundera på ett par Stunt!!(sorry Carled) Har inte kört JJ:n så den kan jag tyvärr inte säga så mycket om.... Vad det gäller Line SFB så är det defnitivt en allround skida, funkar till det mesta är dock enligt min mening lite mjuk samt att den inte har något driv!! Men ändå en riktigt bra skida(kan även bero på att jag ligger på 185cm o 88kg). Vad det gäller Hendryx PH så är det en riktigt grym skida(Hendryx mest allrounda) som både kommer att flyta grymt i pudret men som även kommer att sitta som gjuten i pisten(och dom dagarna kommer även utanför svedalas gränser) och det bästa av allt ROCKER!! vilket gör dom om möjligt ännu mer lättåkta. ps kör själv Hendryxskidor, vill bara säga det och det är inte därför jag bara ger dom beröm.....utan för att dom verkligen är så bra. Det bästa av allt är ju om du t ex hinner med någon skidtestar helg innan du dra, då kan du ju testa laggen där....vilken/vilket modell/märke som passar dig bäst. För det funkar ju alldelles utmärkt att prova fetare lagg även under sådana förhållande(vad folk än säger!!), då dom flesta fetingar har bra kantgrepp samt att du känner känslan i laggen!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada JJ, Line SFB eller Hendryx Purple haze?
Tillbaka
Topp