Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada JJ, men lite bättre "grepp"?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Knuta" data-source="post: 1056385" data-attributes="member: 124020"><p>Tänker bortse lite från det där med 110 i midja (brett är bättre!) och göra en lite lista på skidor runt 116-118 som jag gillat skarpt:</p><p></p><p>Skilogik Rockstar, kort radie och rätt lik JJ som jag till skillnad från JJ älskar. Inte bäst i pist men sjukt rolig och lättåkt.</p><p></p><p>Extrem Opinion 118: Sjukt mångsidig, lättåkt och rolig, bara åkt i pist där den är grym och alla säger att den är helt perfekt i löst.</p><p></p><p>Völkl One, bara testat 176an som är extremt för kort för mig men den kändes lovande och lär vara riktigt rolig.</p><p></p><p>Sen finns det ju skidor från ross och atomic med, dessa har jag inte testat och tänker därför inte utveckla mer. Finns säkert andra som åkt och kan tänka sig att lägga en kommentar.</p><p></p><p>/Simon</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Knuta, post: 1056385, member: 124020"] Tänker bortse lite från det där med 110 i midja (brett är bättre!) och göra en lite lista på skidor runt 116-118 som jag gillat skarpt: Skilogik Rockstar, kort radie och rätt lik JJ som jag till skillnad från JJ älskar. Inte bäst i pist men sjukt rolig och lättåkt. Extrem Opinion 118: Sjukt mångsidig, lättåkt och rolig, bara åkt i pist där den är grym och alla säger att den är helt perfekt i löst. Völkl One, bara testat 176an som är extremt för kort för mig men den kändes lovande och lär vara riktigt rolig. Sen finns det ju skidor från ross och atomic med, dessa har jag inte testat och tänker därför inte utveckla mer. Finns säkert andra som åkt och kan tänka sig att lägga en kommentar. /Simon [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada JJ, men lite bättre "grepp"?
Tillbaka
Topp