Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada JJ VS Hellbent
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Perkal" data-source="post: 801161" data-attributes="member: 85390"><p>Jag har kört både Hellbenten och JJ båda bär upp mig lika bra, dock kändes hellbentsen stabilare i högre farter i offpisten men det var det ända jag tycker var bättre med hb. Dock äger jag ju ett par JJ också så måste rekommendera dem<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" />. Väger förövrigt runt 85kg på vintrarna! Vågar också säga att JJ är bra jävla mycket lekfullare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Perkal, post: 801161, member: 85390"] Jag har kört både Hellbenten och JJ båda bär upp mig lika bra, dock kändes hellbentsen stabilare i högre farter i offpisten men det var det ända jag tycker var bättre med hb. Dock äger jag ju ett par JJ också så måste rekommendera dem:). Väger förövrigt runt 85kg på vintrarna! Vågar också säga att JJ är bra jävla mycket lekfullare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada JJ VS Hellbent
Tillbaka
Topp