Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada JJ VS Hellbent
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mathiasv" data-source="post: 801193" data-attributes="member: 36085"><p>Tack för ett ordentligt svar och din syn på Hellbent Hammarlund! Så du tycker att det var så stor skillnad i flyt mellan dem? Det viktigaste för mig är lekfullheten, jag vill liksom kunna kunna se ett dropp/hopp och slänga av tex en 3a utan att "planera" innan, hoppas du förstår vad jag menar.</p><p></p><p>Hasse, jag har koll på de flesta skidorna och det är just dom här två jag fastnat för. Kom gärna med något tips på en jibbig lekfull BC skida som man kan köra riktigt hårt med.</p><p></p><p></p><p></p><p>Perkal och Eric, just det jag tänker också. Jag får väll prioritera lite lättare och jibbvänligare skida än flyt. </p><p></p><p></p><p>Det är just Sean Pettit som gjorde att jag blev sugen på ett par Hellbents och började läsa om dem. Det du säger har jag hört/sett från andra ställen med. Verkar vara en extremt rolig skida, synd bara att du inte kan jämföra dem med JJ.</p><p></p><p>På nått sätt känns det ändå att JJ är skidan för mig, det Perkal och Eric säger passar in rätt bra på mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mathiasv, post: 801193, member: 36085"] Tack för ett ordentligt svar och din syn på Hellbent Hammarlund! Så du tycker att det var så stor skillnad i flyt mellan dem? Det viktigaste för mig är lekfullheten, jag vill liksom kunna kunna se ett dropp/hopp och slänga av tex en 3a utan att "planera" innan, hoppas du förstår vad jag menar. Hasse, jag har koll på de flesta skidorna och det är just dom här två jag fastnat för. Kom gärna med något tips på en jibbig lekfull BC skida som man kan köra riktigt hårt med. Perkal och Eric, just det jag tänker också. Jag får väll prioritera lite lättare och jibbvänligare skida än flyt. Det är just Sean Pettit som gjorde att jag blev sugen på ett par Hellbents och började läsa om dem. Det du säger har jag hört/sett från andra ställen med. Verkar vara en extremt rolig skida, synd bara att du inte kan jämföra dem med JJ. På nått sätt känns det ändå att JJ är skidan för mig, det Perkal och Eric säger passar in rätt bra på mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada JJ VS Hellbent
Tillbaka
Topp