Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada JJ vs Moment Night Train
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TedHansson" data-source="post: 967709" data-attributes="member: 91940"><p>Tjena!</p><p>Jag är ute efter ett par lekfulla skogskidor och som rubriken lyder så har jag inriktat mig på att köpa armada jj eller moment night train.</p><p></p><p>Jag är 168 lång och väger 60 kg. Jag kallar mig avancerad åkare och jag har jibb bakgrund men började åka i skogen </p><p>för några år sen. Jag åker i mycket dropp och raviner samt lite 3or på stubbar och liknande.</p><p></p><p>Jag vet att det finns liknande trådar men jag får inte dem svaren jag vill ha, så jag hoppas jag kan få dem nu.</p><p></p><p>Kom gärna med andra förslag på skidor som skulle passa mig.</p><p></p><p>Tack på förhand</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TedHansson, post: 967709, member: 91940"] Tjena! Jag är ute efter ett par lekfulla skogskidor och som rubriken lyder så har jag inriktat mig på att köpa armada jj eller moment night train. Jag är 168 lång och väger 60 kg. Jag kallar mig avancerad åkare och jag har jibb bakgrund men började åka i skogen för några år sen. Jag åker i mycket dropp och raviner samt lite 3or på stubbar och liknande. Jag vet att det finns liknande trådar men jag får inte dem svaren jag vill ha, så jag hoppas jag kan få dem nu. Kom gärna med andra förslag på skidor som skulle passa mig. Tack på förhand [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada JJ vs Moment Night Train
Tillbaka
Topp