Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada JJ vs Moment Night Train
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 974588" data-attributes="member: 46762"><p>Jag har ju ett par gamla Lotusar som tar vid precis där Wailern börjar bli bekymrad, så det gäller ju bara att köpa rätt DPS-skida/skidor.</p><p></p><p>Till skillnad från Hasse är jag lite mer medgörlig, jag provar i Åre och bjuder dig på en öl Niklas!</p><p>Skidan blir ju inte dålig bara för att underlaget är dåligt... Man behöver inte åka till Irak för att provskjuta en AK47'a. Visst, mer adrenalin men det smäller lika högt på parkeringen nere vid Willys.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 974588, member: 46762"] Jag har ju ett par gamla Lotusar som tar vid precis där Wailern börjar bli bekymrad, så det gäller ju bara att köpa rätt DPS-skida/skidor. Till skillnad från Hasse är jag lite mer medgörlig, jag provar i Åre och bjuder dig på en öl Niklas! Skidan blir ju inte dålig bara för att underlaget är dåligt... Man behöver inte åka till Irak för att provskjuta en AK47'a. Visst, mer adrenalin men det smäller lika högt på parkeringen nere vid Willys. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada JJ vs Moment Night Train
Tillbaka
Topp