Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Armada, K2 eller Salomon?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skidor_ja_tack" data-source="post: 397132" data-attributes="member: 80408"><p>häääjsan!</p><p></p><p>uppgifter om mig:</p><p></p><p>Längd: Ca 176</p><p></p><p>Vikt: ca 65</p><p></p><p>Nivå: Medel/Avancerad (åkt skidor sen jag var 3, är 17 nu)</p><p></p><p>Jag åker mestadels i pist men lekar gärna i parken ibland.. Det jag är ute efter är en allround skida som enligt klyschan "funkar bra i pisten men även i parken"</p><p></p><p></p><p>Kan någon hjälpa mig att välja och avgöra vilken skida som passar mig bäst, </p><p></p><p>Armada Ar6 ( ska jag ha 1,71 eller 1,76 ? )</p><p></p><p>K2 Public Enemy (Längd ?)</p><p></p><p>Salomon Thruster (Längd?)</p><p></p><p>Som sagt tycker jag längdfrågan är relativt svår, om jag är runt 176 cm nu och räknar med att växa en aning till nästa år och vill inte lägga ut alltför mycket pengar på en skida som jag bara kan åka med en säsong... ska jag då ta en skida (armadan t.ex.) som är 1,71 eller 1,76??? </p><p></p><p>Sen gärna en jämförelse, bra-dåligt med skidorna, vilken skulle ni välja, vilken är bäst helt enkelt ???!!! </p><p></p><p></p><p>tack så mycket på förhand!!!! // Nicklaas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skidor_ja_tack, post: 397132, member: 80408"] häääjsan! uppgifter om mig: Längd: Ca 176 Vikt: ca 65 Nivå: Medel/Avancerad (åkt skidor sen jag var 3, är 17 nu) Jag åker mestadels i pist men lekar gärna i parken ibland.. Det jag är ute efter är en allround skida som enligt klyschan "funkar bra i pisten men även i parken" Kan någon hjälpa mig att välja och avgöra vilken skida som passar mig bäst, Armada Ar6 ( ska jag ha 1,71 eller 1,76 ? ) K2 Public Enemy (Längd ?) Salomon Thruster (Längd?) Som sagt tycker jag längdfrågan är relativt svår, om jag är runt 176 cm nu och räknar med att växa en aning till nästa år och vill inte lägga ut alltför mycket pengar på en skida som jag bara kan åka med en säsong... ska jag då ta en skida (armadan t.ex.) som är 1,71 eller 1,76??? Sen gärna en jämförelse, bra-dåligt med skidorna, vilken skulle ni välja, vilken är bäst helt enkelt ???!!! tack så mycket på förhand!!!! // Nicklaas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Armada, K2 eller Salomon?
Tillbaka
Topp