Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Armada, Line and 4FRNT
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 117109"><p>Hej!</p><p></p><p>Villka är bäst av dessa skidor enligt dig, eller villka skulle du helst ta?</p><p>Jag kommer nog mittmontera och köra park mest, har ett par andra i offpisten.</p><p></p><p>Eller</p><p></p><p>Armada - AR5 160?</p><p></p><p>Eller</p><p></p><p>Line Chronic?</p><p></p><p>Eller</p><p></p><p>4FRNT MSP 160?</p><p></p><p>Finns det nå andra bra skidor ni kan rekomendera från Armada, Line och 4FRNT?</p><p></p><p>Och villka är bäst om dom ska köras mest i park och pist av dom jag sa?</p><p></p><p>Någon som vet priset på dessa skidor?</p><p></p><p>Lär vell väga kring 50 när det är dags att köpa.</p><p></p><p>Tycker ni det verkar dumt att mittmontera? Jag kommer ha ett par andra till puder.</p><p></p><p>Thät´s aII Kid´s / BA</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 117109"] Hej! Villka är bäst av dessa skidor enligt dig, eller villka skulle du helst ta? Jag kommer nog mittmontera och köra park mest, har ett par andra i offpisten. Eller Armada - AR5 160? Eller Line Chronic? Eller 4FRNT MSP 160? Finns det nå andra bra skidor ni kan rekomendera från Armada, Line och 4FRNT? Och villka är bäst om dom ska köras mest i park och pist av dom jag sa? Någon som vet priset på dessa skidor? Lär vell väga kring 50 när det är dags att köpa. Tycker ni det verkar dumt att mittmontera? Jag kommer ha ett par andra till puder. Thät´s aII Kid´s / BA [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Armada, Line and 4FRNT
Tillbaka
Topp