Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada The Ant Pro 07/08 i Kicking Horse fluff
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Simon_Israelsson" data-source="post: 492101" data-attributes="member: 27752"><p>Någon som har åkt denna skida och kan ge mig ett omdöme?</p><p>Jag väger en 87 kg och bränner på rätt bra.</p><p>Hade tänkt mig 191orna.</p><p>Är det någon skillnad mot 06/07 års modell mer än grafiken?</p><p>För 349 euro hittar man väl inte mer skida antar ja.</p><p>Ge gärna förslag på annat om ni känner för det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Simon_Israelsson, post: 492101, member: 27752"] Någon som har åkt denna skida och kan ge mig ett omdöme? Jag väger en 87 kg och bränner på rätt bra. Hade tänkt mig 191orna. Är det någon skillnad mot 06/07 års modell mer än grafiken? För 349 euro hittar man väl inte mer skida antar ja. Ge gärna förslag på annat om ni känner för det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada The Ant Pro 07/08 i Kicking Horse fluff
Tillbaka
Topp