Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada Tracer 118CHX eller Arv JJ 116
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gerdsson" data-source="post: 1143495" data-attributes="member: 163819"><p>Hej,</p><p></p><p>Jag är ute efter ett par puderskidor och har snöat in mig på någon av dessa.</p><p>Har idag ett par Armada TST med midja på 102 som verkligen funkar i alla lägen och riktigt bra i pist (IMO) men vill ha ett par som är ännu bättre i puder och djupsnö.</p><p></p><p>Lekfulla, lätta och bra flyt.</p><p>Åker i princip endast i alperna och har tänk sätta på tech bindningar för att också använda för kortare turer. Störst fokus är på flyt i offpist.</p><p></p><p>Någon som testat dessa och kan ge lite input? Gärna också på bra tech-bindningar.</p><p></p><p>Väger runt 78kg och åker bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gerdsson, post: 1143495, member: 163819"] Hej, Jag är ute efter ett par puderskidor och har snöat in mig på någon av dessa. Har idag ett par Armada TST med midja på 102 som verkligen funkar i alla lägen och riktigt bra i pist (IMO) men vill ha ett par som är ännu bättre i puder och djupsnö. Lekfulla, lätta och bra flyt. Åker i princip endast i alperna och har tänk sätta på tech bindningar för att också använda för kortare turer. Störst fokus är på flyt i offpist. Någon som testat dessa och kan ge lite input? Gärna också på bra tech-bindningar. Väger runt 78kg och åker bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada Tracer 118CHX eller Arv JJ 116
Tillbaka
Topp