Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada Tracer 118CHX eller Arv JJ 116
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Always-Sunny" data-source="post: 1143501" data-attributes="member: 144067"><p>Kör JJ 2.0 som är föregångarna till ARV, där ARV ska vara något mer allround med något styvare flex och mindre rocker. De har väldigt bra flyt, lekfulla och fantastiskt surfiga och roliga i puder! </p><p>Nu har jag bara kort i pist kört Tracer i en smalare modell men jag upplevde mer skillnader än likheter med JJ, klart mer allround som yiu-han säger. Styvare, mindre rocker/mer aktiv kant och mer charge.</p><p>Vilken som passar dig beror väldigt mycket på din åkstil och hur allround de ska vara. Kör du på ARV så köp de längsta</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Always-Sunny, post: 1143501, member: 144067"] Kör JJ 2.0 som är föregångarna till ARV, där ARV ska vara något mer allround med något styvare flex och mindre rocker. De har väldigt bra flyt, lekfulla och fantastiskt surfiga och roliga i puder! Nu har jag bara kort i pist kört Tracer i en smalare modell men jag upplevde mer skillnader än likheter med JJ, klart mer allround som yiu-han säger. Styvare, mindre rocker/mer aktiv kant och mer charge. Vilken som passar dig beror väldigt mycket på din åkstil och hur allround de ska vara. Kör du på ARV så köp de längsta [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada Tracer 118CHX eller Arv JJ 116
Tillbaka
Topp