Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada Tracer 118CHX eller Arv JJ 116
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gerdsson" data-source="post: 1143518" data-attributes="member: 163819"><p>Tack</p><p> [USER=86694]@yiu-han[/USER] och</p><p> [USER=144067]@Always-Sunny[/USER] för bra input!</p><p></p><p>Har sneglat på shift bindningarna, främst s-lab men atomic verkar också ha ett bra alternativ. Då är egentligen den biten löst.</p><p></p><p>Eftersom det inte alltid är bottenlöst puder i alperna heller så kanske det är bra att luta mot Tracer om den är lite mer allsidig... samtidigt så har jag en allsidig skida redan och vill ha en puderskida..!?... men om vikten i 118 Tracer är mindre än JJ 116 så tror jag att beslutet faller på Tracer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gerdsson, post: 1143518, member: 163819"] Tack [USER=86694]@yiu-han[/USER] och [USER=144067]@Always-Sunny[/USER] för bra input! Har sneglat på shift bindningarna, främst s-lab men atomic verkar också ha ett bra alternativ. Då är egentligen den biten löst. Eftersom det inte alltid är bottenlöst puder i alperna heller så kanske det är bra att luta mot Tracer om den är lite mer allsidig... samtidigt så har jag en allsidig skida redan och vill ha en puderskida..!?... men om vikten i 118 Tracer är mindre än JJ 116 så tror jag att beslutet faller på Tracer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada Tracer 118CHX eller Arv JJ 116
Tillbaka
Topp