Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada Tracer 118CHX eller Arv JJ 116
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gerdsson" data-source="post: 1143731" data-attributes="member: 163819"><p>Med detta och all tidigare info så blir det grädden på moset och det låter som att vinnaren blir ARV Zero/UL 116.</p><p></p><p>Om jag skulle gå för en mer allsidig skida så gör jag mig en otjänst. Ska vara en lekfull och lätt puderskida som bjuder in till hoppande osv, som ibland också ska gås med uppåt. Shift och ARV 116 UL!</p><p></p><p>Fick också svar från armada ang testande och det som verkar mest lockande är helt klart www.freeride-testival.com</p><p></p><p>Grymt bra info, stort tack.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gerdsson, post: 1143731, member: 163819"] Med detta och all tidigare info så blir det grädden på moset och det låter som att vinnaren blir ARV Zero/UL 116. Om jag skulle gå för en mer allsidig skida så gör jag mig en otjänst. Ska vara en lekfull och lätt puderskida som bjuder in till hoppande osv, som ibland också ska gås med uppåt. Shift och ARV 116 UL! Fick också svar från armada ang testande och det som verkar mest lockande är helt klart www.freeride-testival.com Grymt bra info, stort tack. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada Tracer 118CHX eller Arv JJ 116
Tillbaka
Topp