Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada TST
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrillelille" data-source="post: 1044437" data-attributes="member: 149275"><p>[USER=77701]@heddious[/USER] snygg längdjämförelse! Stämmer rätt bra med svängradie också.</p><p></p><p>Tack för svar, då handlar det mer om grafiken då. Jag hittade nämligen en beggad TST 192 här på freeride, så tänkte att man skulle kunna testa den OCH en SFB eller project/supernatural om jag hittar dem beggade (självklart inte SN).</p><p></p><p>Ja, jag har tänkt lite twintip, inte för att köra switch utan för att få loss den lättare när man vill svänga tight. Vad skulle Kufo ge för andra egenskaper med platt tail?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrillelille, post: 1044437, member: 149275"] [USER=77701]@heddious[/USER] snygg längdjämförelse! Stämmer rätt bra med svängradie också. Tack för svar, då handlar det mer om grafiken då. Jag hittade nämligen en beggad TST 192 här på freeride, så tänkte att man skulle kunna testa den OCH en SFB eller project/supernatural om jag hittar dem beggade (självklart inte SN). Ja, jag har tänkt lite twintip, inte för att köra switch utan för att få loss den lättare när man vill svänga tight. Vad skulle Kufo ge för andra egenskaper med platt tail? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada TST
Tillbaka
Topp