Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada TST
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Daniel-LAB" data-source="post: 1044592" data-attributes="member: 66686"><p>[USER=149275]@chrillelille[/USER]</p><p>TST är som du redan kommit fram till en mycket bra one quiver. Efter att ha smiskat skidan under många varierande förhållanden så kan jag lova att den funkar mycket bra i pist och hårdare fören, samtidigt som den flyter på bra i puder pga rockernosen. </p><p>Skidan kommer göra sitt jobb varje dag och du kommer knappast bli besviken. </p><p></p><p>I högre farter och drop som börjar närma sig 10 m känns den stabil och trygg, sin relativt korta radie till trots. Någon utpräglad charger är det dock inte.</p><p></p><p>Välj 192 för att prioritera offpist och fart. 183 för att sätta prio på lekfullhet och kvickhet. Och undvik designen från 13/14...</p><p></p><p> [USER=49358]@PNyberg[/USER]: Intressanta ord om JJ... Jag måste fresta med frågan om du kört den i rätt före? </p><p>Skidtest i Sälen och JJ i pist, ja, då finns det ganska mycket övrigt att önska. Det är iaf inte rätt före. </p><p>JJ är en lekfull BC-jibbskida och åker man den i lite mjukare före så förstår man ganska snart varför den är mångas favorit. Vågar jag föreslå ett test av årets modell i rätt före för att ge dig en annan bild? Uppdateringen har gjort gott. </p><p></p><p>Och ja, gamla CRJ var en ganska förutsägbar historia. Ett supermjukt flex bjuder sällan på överraskningar. Trots detta (eller delvis pga) var det en kul skida som funkade riktigt bra, åtminstone till det den var avsedd för.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Daniel-LAB, post: 1044592, member: 66686"] [USER=149275]@chrillelille[/USER] TST är som du redan kommit fram till en mycket bra one quiver. Efter att ha smiskat skidan under många varierande förhållanden så kan jag lova att den funkar mycket bra i pist och hårdare fören, samtidigt som den flyter på bra i puder pga rockernosen. Skidan kommer göra sitt jobb varje dag och du kommer knappast bli besviken. I högre farter och drop som börjar närma sig 10 m känns den stabil och trygg, sin relativt korta radie till trots. Någon utpräglad charger är det dock inte. Välj 192 för att prioritera offpist och fart. 183 för att sätta prio på lekfullhet och kvickhet. Och undvik designen från 13/14... [USER=49358]@PNyberg[/USER]: Intressanta ord om JJ... Jag måste fresta med frågan om du kört den i rätt före? Skidtest i Sälen och JJ i pist, ja, då finns det ganska mycket övrigt att önska. Det är iaf inte rätt före. JJ är en lekfull BC-jibbskida och åker man den i lite mjukare före så förstår man ganska snart varför den är mångas favorit. Vågar jag föreslå ett test av årets modell i rätt före för att ge dig en annan bild? Uppdateringen har gjort gott. Och ja, gamla CRJ var en ganska förutsägbar historia. Ett supermjukt flex bjuder sällan på överraskningar. Trots detta (eller delvis pga) var det en kul skida som funkade riktigt bra, åtminstone till det den var avsedd för. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada TST
Tillbaka
Topp