Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada TST
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 1044603" data-attributes="member: 49358"><p>Helt rätt där</p><p> [USER=66686]@Daniel-LAB[/USER]. Har testat den i pist och inte i mjukt. Klart är dem inte avsedda för detta men jag tycker att en skida som känns på det sättet på hårt underlag går helt bort för mig då jag uppskattar en skida som inte känns som en snowblade på hårt. Mig om det.</p><p></p><p>Ang mjuka skidor och CRJ så menar jag att mjuka skidor visst kan kännas oförutsägbara om man kör uppkört med dem och det var just där jag blev så imponerad av CRJ som kändes så lugn, trots flex och montering. Där tror jag att formen på skidan tillsammans med ett runt flex gjorde hela skillnaden.</p><p></p><p>Men ok. Jag lovar och svær att om jag har møjlighet att testa JJ i rætt førhållanden detta skidår så ska jag gøra det. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 1044603, member: 49358"] Helt rätt där [USER=66686]@Daniel-LAB[/USER]. Har testat den i pist och inte i mjukt. Klart är dem inte avsedda för detta men jag tycker att en skida som känns på det sättet på hårt underlag går helt bort för mig då jag uppskattar en skida som inte känns som en snowblade på hårt. Mig om det. Ang mjuka skidor och CRJ så menar jag att mjuka skidor visst kan kännas oförutsägbara om man kör uppkört med dem och det var just där jag blev så imponerad av CRJ som kändes så lugn, trots flex och montering. Där tror jag att formen på skidan tillsammans med ett runt flex gjorde hela skillnaden. Men ok. Jag lovar och svær att om jag har møjlighet att testa JJ i rætt førhållanden detta skidår så ska jag gøra det. :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada TST
Tillbaka
Topp