Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Arrangerat samåk Göteborg - Ulricehamn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Josslo" data-source="post: 122073" data-attributes="member: 39395"><p>Hej, alla glada Göteborgare!</p><p></p><p>Vi är ett seriöst gäng som har planerat att anordna bussturer till Ulricehamn från centrala Göteborg. Projektet är en satsning inom ungt företagande.</p><p>vi alla vet att det är svårt att ta sig till Ulricehamn kollektivt. så vi har planer på att anordna resor tur och retur med inhyrd buss. Priset är lågt tack vare att vi inte är ute efter vinst, bara för att ge de göteborgare som inte har tillgång till bil eller ett annat transportmedel, en heldag med skidåknnig i Ulricehamn. </p><p>Tipsa gärna era kompisar och skriv om det finns intresse för detta. ju fler medresenärer, desto billigare pris. Förslaget är öppet för Proffs/nybörjare/familjer/pensionärer/ungdomar/ alla som skall åka skidor!</p><p></p><p>MVH OLS</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Josslo, post: 122073, member: 39395"] Hej, alla glada Göteborgare! Vi är ett seriöst gäng som har planerat att anordna bussturer till Ulricehamn från centrala Göteborg. Projektet är en satsning inom ungt företagande. vi alla vet att det är svårt att ta sig till Ulricehamn kollektivt. så vi har planer på att anordna resor tur och retur med inhyrd buss. Priset är lågt tack vare att vi inte är ute efter vinst, bara för att ge de göteborgare som inte har tillgång till bil eller ett annat transportmedel, en heldag med skidåknnig i Ulricehamn. Tipsa gärna era kompisar och skriv om det finns intresse för detta. ju fler medresenärer, desto billigare pris. Förslaget är öppet för Proffs/nybörjare/familjer/pensionärer/ungdomar/ alla som skall åka skidor! MVH OLS [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Arrangerat samåk Göteborg - Ulricehamn
Tillbaka
Topp