Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Årskort i Chamonix?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sandy87" data-source="post: 440860" data-attributes="member: 65690"><p>Jag har Chamonix i tankarna inför nästa vinter, kanske plugga franska på Insted. Sitter och räknar lite vad vad det skulle kunna kosta..för det blir ju en slant. Vad jag fram tills nu inte räknat med är årskortet. För det är det som gäller va, om man ska vara där mellan januari och april? Om någon vet priset så säg! Någon kanske även vet om det är eventuella rabatter på det om man pluggar på insted. </p><p></p><p>Tack på förhand/ Sandra</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sandy87, post: 440860, member: 65690"] Jag har Chamonix i tankarna inför nästa vinter, kanske plugga franska på Insted. Sitter och räknar lite vad vad det skulle kunna kosta..för det blir ju en slant. Vad jag fram tills nu inte räknat med är årskortet. För det är det som gäller va, om man ska vara där mellan januari och april? Om någon vet priset så säg! Någon kanske även vet om det är eventuella rabatter på det om man pluggar på insted. Tack på förhand/ Sandra [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Årskort i Chamonix?
Tillbaka
Topp