Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] 2 nya stolsliftar byggs i Åre till nästa vinter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1247498" data-attributes="member: 144594"><p>Ja det vore ju fånigt om man ska knata bort till Åre View när VM8-an står stilla. Samtidigt vill man ju inte ha liftstolpar mitt i målområdet. Så jag gissar också att dalstationen blir strax väster om målgången nedanför bron. Fast det är trång om "real estate" även där... Spännande att se var toppstationen hamnar, kul om man når större delen av Lundsrappet etc från den. Litet nya pistytor väster om Lundsrappet vore inte heller helt fel (om terrängen tillåter).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1247498, member: 144594"] Ja det vore ju fånigt om man ska knata bort till Åre View när VM8-an står stilla. Samtidigt vill man ju inte ha liftstolpar mitt i målområdet. Så jag gissar också att dalstationen blir strax väster om målgången nedanför bron. Fast det är trång om "real estate" även där... Spännande att se var toppstationen hamnar, kul om man når större delen av Lundsrappet etc från den. Litet nya pistytor väster om Lundsrappet vore inte heller helt fel (om terrängen tillåter). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] 2 nya stolsliftar byggs i Åre till nästa vinter
Tillbaka
Topp