Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] 2012/2013 års prylar presenterade på Swesport
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 1178198" data-attributes="member: 1008"><p>Cham 107 hade mycket spann och tiprocker, stenhårda.</p><p>Cham 127 hade väldigt lite spann och rejäl tiprocker (lite tailrocker har jag för mig), nästan lika hårda som Whitedot Rangnarök.</p><p>Rolig form på dom iaf!</p><p>K2s pjuck kommer inte nästa säsong utan säsongen efter det.</p><p></p><p> [USER=121277]@Per[/USER]: Visste väl att du skulle gillar jämförelsen mellan Pettitor och Opus. Pettitor väger förövrigt inte jättemycket, har inga siffror men det var rätt jämt skägg mellan dom och SideSeth i liknande längd. Flexmässigt är Pettitor och nästa års Hellbent rätt lika.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 1178198, member: 1008"] Cham 107 hade mycket spann och tiprocker, stenhårda. Cham 127 hade väldigt lite spann och rejäl tiprocker (lite tailrocker har jag för mig), nästan lika hårda som Whitedot Rangnarök. Rolig form på dom iaf! K2s pjuck kommer inte nästa säsong utan säsongen efter det. [USER=121277]@Per[/USER]: Visste väl att du skulle gillar jämförelsen mellan Pettitor och Opus. Pettitor väger förövrigt inte jättemycket, har inga siffror men det var rätt jämt skägg mellan dom och SideSeth i liknande längd. Flexmässigt är Pettitor och nästa års Hellbent rätt lika. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] 2012/2013 års prylar presenterade på Swesport
Tillbaka
Topp