Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] 26 av Sveriges bästa kvinnliga bräd- och freeskiåkare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rodney_piston" data-source="post: 1259171" data-attributes="member: 163608"><p>Tittar man på världstoppen i snowboard så är det jättekul att Jamie Anderson och Anna Gasser fortfarande är cementerade som typ topp 5? Absolut guldkandidater i vad de än ställer upp i trots att de båda passerat 30. Båda är bra förebilder för sporten och grymma både på tävling och framför kameran.</p><p></p><p>I perspektiv tror jag att Niklas Mattsson var äldst i herrsnowboard på OS, han är lite yngre, fyllde 30 efter OS. Grattis!</p><p></p><p>Men jag håller med om att jämfört med många andra sporter så peakar många relativt unga. Både tjejer och killar.</p><p></p><p>I freeride word tour och natural selection så är många tjejer över 30 både på skid och brädsidan.</p><p></p><p>NEJ nu ska jag peta i mig kaffe och gröt så jag hinner ta några åk innan jag ska kika på vilka killar och tjejer som är bäst i halfpipe i år.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rodney_piston, post: 1259171, member: 163608"] Tittar man på världstoppen i snowboard så är det jättekul att Jamie Anderson och Anna Gasser fortfarande är cementerade som typ topp 5? Absolut guldkandidater i vad de än ställer upp i trots att de båda passerat 30. Båda är bra förebilder för sporten och grymma både på tävling och framför kameran. I perspektiv tror jag att Niklas Mattsson var äldst i herrsnowboard på OS, han är lite yngre, fyllde 30 efter OS. Grattis! Men jag håller med om att jämfört med många andra sporter så peakar många relativt unga. Både tjejer och killar. I freeride word tour och natural selection så är många tjejer över 30 både på skid och brädsidan. NEJ nu ska jag peta i mig kaffe och gröt så jag hinner ta några åk innan jag ska kika på vilka killar och tjejer som är bäst i halfpipe i år. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] 26 av Sveriges bästa kvinnliga bräd- och freeskiåkare
Tillbaka
Topp