Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] 8 stora norska skidorter inleder samarbete: "– förhoppningen är ett gemensamt liftkort"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1307785" data-attributes="member: 144594"><p>Svar till "Fredrik-" - jag hör själv till dem som har <em>"intresse av liftkort över flera anlägg". </em>Om jag åker till fjällen 2-3 olika veckor under en säsong så åker jag helst inte till samma plats och då gör det inget om de orterna ligger långt ifrån varann. Om det dessutom går att kombinera med dagsresor till en "hemmabacke"... då funkar detta kort för mig.</p><p></p><p>Problemet är kanske att bygga upp detta tänk hos oss mer långväga (jag bor i Skåne) som är vana att bara köpa dags- och veckokort. De skidåkare som bor i eller nära skidorter är ju oftast redan inne i gamet med säsongskort etc. som de redan lagt ut pengar för men kanske några kan lockas att åka litet längre bort mot ett tillägg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1307785, member: 144594"] Svar till "Fredrik-" - jag hör själv till dem som[I] [/I]har [I]"intresse av liftkort över flera anlägg". [/I]Om jag åker till fjällen 2-3 olika veckor under en säsong så åker jag helst inte till samma plats och då gör det inget om de orterna ligger långt ifrån varann. Om det dessutom går att kombinera med dagsresor till en "hemmabacke"... då funkar detta kort för mig. Problemet är kanske att bygga upp detta tänk hos oss mer långväga (jag bor i Skåne) som är vana att bara köpa dags- och veckokort. De skidåkare som bor i eller nära skidorter är ju oftast redan inne i gamet med säsongskort etc. som de redan lagt ut pengar för men kanske några kan lockas att åka litet längre bort mot ett tillägg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] 8 stora norska skidorter inleder samarbete: "– förhoppningen är ett gemensamt liftkort"
Tillbaka
Topp