Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] 8 stora norska skidorter inleder samarbete: "– förhoppningen är ett gemensamt liftkort"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredrik-" data-source="post: 1307793" data-attributes="member: 190745"><p>Trodde vi pratade om ett gemensamt säsongskort för 8 stora norska anlägg. Anlägg där säsongskorten verkar kosta mer än 6000 kr. </p><p></p><p>Men ok, om de vill sälja ett multikort för 6000 kr där man t.ex. bara får ha 5 dagar per anlägg så kanske det finns en marknad för det.</p><p></p><p>Ivos kort tror jag är rätt annorlunda än det jag såg för mig i alla fall. Många små anlägg plus några större och mer attraktiva med begränsningar. </p><p></p><p>Annars är det väl rätt naturligt med samma pris som för ett skistar all för ett riktigt säsongskort för de aktuella anläggen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredrik-, post: 1307793, member: 190745"] Trodde vi pratade om ett gemensamt säsongskort för 8 stora norska anlägg. Anlägg där säsongskorten verkar kosta mer än 6000 kr. Men ok, om de vill sälja ett multikort för 6000 kr där man t.ex. bara får ha 5 dagar per anlägg så kanske det finns en marknad för det. Ivos kort tror jag är rätt annorlunda än det jag såg för mig i alla fall. Många små anlägg plus några större och mer attraktiva med begränsningar. Annars är det väl rätt naturligt med samma pris som för ett skistar all för ett riktigt säsongskort för de aktuella anläggen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] 8 stora norska skidorter inleder samarbete: "– förhoppningen är ett gemensamt liftkort"
Tillbaka
Topp