Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Afterski-döden: Är den här?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christiam" data-source="post: 1306901" data-attributes="member: 136280"><p>Att 41-55 åringar prioriterar After ski högst av åldersgrupperna är föga förvånande. </p><p>En grupp som är gifta/sambo, har barn som bor hemma etc. Möjligheten för att vara crazy med slipsen, i detta fall skidglasögonen över pannan och dricka jäger tänker dessa män inte missa. </p><p>Obligatoriska skämt om att någon i sällskapet är hunsad av frun och hur allt var bättre förr hör givetvis till. </p><p></p><p>Hyrde skoter i Ruka för 25 år sen. När jag lämnade tillbaka den fick jag ett glass sprit i handen, en stol att sitta på. Sen satt vi där , Essa-Pekka och jag på varsin stol och varsit glas sprit med finska P2 på radion. Lätt topp tre på min after ski lista.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christiam, post: 1306901, member: 136280"] Att 41-55 åringar prioriterar After ski högst av åldersgrupperna är föga förvånande. En grupp som är gifta/sambo, har barn som bor hemma etc. Möjligheten för att vara crazy med slipsen, i detta fall skidglasögonen över pannan och dricka jäger tänker dessa män inte missa. Obligatoriska skämt om att någon i sällskapet är hunsad av frun och hur allt var bättre förr hör givetvis till. Hyrde skoter i Ruka för 25 år sen. När jag lämnade tillbaka den fick jag ett glass sprit i handen, en stol att sitta på. Sen satt vi där , Essa-Pekka och jag på varsin stol och varsit glas sprit med finska P2 på radion. Lätt topp tre på min after ski lista. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Afterski-döden: Är den här?
Tillbaka
Topp