Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Afterski-döden: Är den här?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1306908" data-attributes="member: 144594"><p>Vi försökte oss på hotellets Spa (eller ”Wellness” som det tydligen heter på både tyska och italienska…). Detta i Selva i Val Gardena. Trodde att jag och frugan hade bokat hotellets lilla bastu för oss själva. </p><p>In i bastun stiger plötsligt tre helnakna och <strong>mycket</strong> ludna (överallt, ut till armbågarna, ner till knäna…) tyskor. Det var mycket pratglada men jag märkte att jag som var ung på 80-talet nu kanske med åren blivit litet… privat. Frugan var inte heller helt nöjd med sällskapet. Det var nästan svårt att ta sig ut ur den lilla bastun utan att ”bump into something”. Sedan dess har det mest blivit vin och ost på rummet istället.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1306908, member: 144594"] Vi försökte oss på hotellets Spa (eller ”Wellness” som det tydligen heter på både tyska och italienska…). Detta i Selva i Val Gardena. Trodde att jag och frugan hade bokat hotellets lilla bastu för oss själva. In i bastun stiger plötsligt tre helnakna och [B]mycket[/B] ludna (överallt, ut till armbågarna, ner till knäna…) tyskor. Det var mycket pratglada men jag märkte att jag som var ung på 80-talet nu kanske med åren blivit litet… privat. Frugan var inte heller helt nöjd med sällskapet. Det var nästan svårt att ta sig ut ur den lilla bastun utan att ”bump into something”. Sedan dess har det mest blivit vin och ost på rummet istället. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Afterski-döden: Är den här?
Tillbaka
Topp