Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Afterski-döden: Är den här?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1306917" data-attributes="member: 146777"><p>Själv har jag aldrig fattat det där med afterski med massa sprit och dåligt musik. Jag är ju där för att åka skidor och vara bland fina berg eller i fjällen. Så jag föredrar att vara ute lite till,turar nånstans, hänga på terrassen,mysa inne eller bygga snögrottor med barnen. </p><p>Lite bastu efter kvällsturen är dock aldrig fel. Och då är jag varken ungdom eller 41+. Men även som ungdom var det nog samma. Så jag är nog en sån där fjolla som inte är ute och festar och inte varit det som ungdom heller. Inte när jag är bland berg/ i fjällen och vill åka skidor iaf</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1306917, member: 146777"] Själv har jag aldrig fattat det där med afterski med massa sprit och dåligt musik. Jag är ju där för att åka skidor och vara bland fina berg eller i fjällen. Så jag föredrar att vara ute lite till,turar nånstans, hänga på terrassen,mysa inne eller bygga snögrottor med barnen. Lite bastu efter kvällsturen är dock aldrig fel. Och då är jag varken ungdom eller 41+. Men även som ungdom var det nog samma. Så jag är nog en sån där fjolla som inte är ute och festar och inte varit det som ungdom heller. Inte när jag är bland berg/ i fjällen och vill åka skidor iaf [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Afterski-döden: Är den här?
Tillbaka
Topp