Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Allt om korsbandsskador – från olycka till rehabilitering
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rodney_piston" data-source="post: 1336714" data-attributes="member: 163608"><p>Bra artikel! Men ni glömde brädåkare.</p><p></p><p>i min krasch kom all kraft från sidan och underbenet vek sig inåt (alltså åt höger (jag landade regular) Jag sabbade även tibiaplatån vilket tydligen inte är bra eftersom det ska borras hål där som jag fattar det. Jag har träffat några brädåkare med liknande fall.</p><p></p><p>Nu väntar jag på operation (september säger ortopeden, (men de har sagt juni tidigare så vem vet?) Jag har en bra Fysio men det känns som att allt man hittar på nätet om rehab är fokuserat på återgång till skidåkning. </p><p></p><p>Om Dr Johan läser det här.</p><p>Hur ser statistiken ut för oss som drar korsbandet när vi åker bräda?</p><p></p><p>Kan ju vara intressant nu när till och med en och annan trendkänslig jämtlänning har kommit på att det är bräda som gäller om man vill ha kul på riktigt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rodney_piston, post: 1336714, member: 163608"] Bra artikel! Men ni glömde brädåkare. i min krasch kom all kraft från sidan och underbenet vek sig inåt (alltså åt höger (jag landade regular) Jag sabbade även tibiaplatån vilket tydligen inte är bra eftersom det ska borras hål där som jag fattar det. Jag har träffat några brädåkare med liknande fall. Nu väntar jag på operation (september säger ortopeden, (men de har sagt juni tidigare så vem vet?) Jag har en bra Fysio men det känns som att allt man hittar på nätet om rehab är fokuserat på återgång till skidåkning. Om Dr Johan läser det här. Hur ser statistiken ut för oss som drar korsbandet när vi åker bräda? Kan ju vara intressant nu när till och med en och annan trendkänslig jämtlänning har kommit på att det är bräda som gäller om man vill ha kul på riktigt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Allt om korsbandsskador – från olycka till rehabilitering
Tillbaka
Topp